Dimarts, 13 de Maig del 2025

Actualitzada Dilluns, 12 de Maig del 2025 a les 10:04:00 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓN
Dimarts, 04 de Abril del 2017

El Pregó dóna pas a la Setmana Santa a Torrent

El matí del Pregó, la Junta Central de Germandats va lliurar els premis dels concursos culturals

Dissabte passat, la parròquia de l’Assumpció va celebrar el Pregó de Setmana Santa, un acte previ en què la reina de l’Encontre rep la banderola de l’Al•leluia i el pregoner fa la seua conferència sobre la importància de la Setmana Santa.

Gemma Torrent, reina de l’Encontre i Àngel de Resurrecció 2017, i les seues cambreres, Claudia Rubio i Blanca Sahuquillo, van estar acompanyades en este acte per nombrosos representants de la societat civil torrentina. L'encarregat de pronunciar el pregó va ser Javier López Díaz, rector de la parròquia de Montsió. Després del seu discurs, Gemma Torrent va rebre la banderola de l’Al·leluia que portarà el Diumenge de Glòria per a anunciar la resurrecció en l’Encontre Gloriós.

Durant l’acte van prendre la paraula el president de la Junta Central de Germandats, José Vicente Yago, i l’alcalde, Jesús Ros, qui va elogiar la denúncia dels problemes de la societat actual que va manifestar Javier López en la seua conferència. A més, va fer valdre la possibilitat que hi ha a Torrent de viure la Setmana Santa des de la llibertat i el respecte com un espai de reflexió, tradició i repàs de la història.

La Coral Polifònica i l'Orquestra de la Unió Musical van posar punt final a este acte amb un concert que dóna pas a la Setmana Santa torrentina.


Lliurament de premis dels concursos culturals

Eixe mateix matí, el Museu de Setmana Santa va acollir el lliurament de premis dels concursos culturals de la Junta Central de Germandats. La reina de l’Encontre, Gemma Torrent, va presidir l’acte acompanyada pel president de la Junta Central, José Vicente Yago, l’alcalde, Jesús Ros, i el regidor de l'Àrea de Cultura, Alfred Costa.


Concurs de fotografia:

Primer premi: Gerardo Poveda Alcodorí

Accèssit: Francisco Javier Ortí Martínez i Juan Miguel Esteve Rovira


Concurs de dibuix escolar:

1a categoria: Soraya Blázquez Mars, col·legi Santa Teresa de Jesús.

2a categoria: Lucía Carratalá Marín, col·legi Monte-Sión.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.133.113.227

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.