
PRIMER ANY DE MANDAT SOCIALISTA
Folgado: “Hem vist pocs fets els primers mesos”
Amparo Folgado critica que sigan encara moltes coses pendents como Gemersa
Des de el PP, han assenyualat que L’any, per raons sanitàries, ha sigut quasi inhàbil políticament i, desgraciadament, ocupat per un però en els primers mesos del govern socialista “hem vist ha sigut més del mateix: pocs fets”. Segons el PP el consultori mèdic de Parc Central, Wen l’aire; GEMERSA en un carreró sense eixida i consumint-se per moments; la contribució, un any més pujant; el rebut de l’aigua, augmentat; obres faraòniques alçades una altra vegada a pocs mesos de la seua finalització, com Camí Reial; la plusvàlua, ofegant a les famílies que han tingut la desgràcia de perdre a un familiar. Un any en què l’alcalde s’ha dedicat a comprar parcel·les i edificis, deixant de costat les prioritats dels veïns”
Per al Partit Poplar, este primer any l’única proposta del Govern local ha sigut ficar en l’executiu a Ciutadans per a salvar els seus pressupostos i la seua legislatura. “Un equip de govern que en tot moment ha anat a rebuf de l’oposició, que en tot moment li hem marcat l’agenda. Un any de mocions de l’oposició aprovades en Ple, però parades en la seua execució, ja que, segons l’Alcalde, en Ple es poden aprovar moltes coses, però que es duguen a terme és una altra cosa”, ha recordat la portaveu popular Amparo Folgado.
Un altre any més, amb El Vedat i altres zones boscoses abandonades de cara a l’estiu; carrers on l’única cosa que brilla és la neteja, per la seua absència; barris degradats i abandonats dels quals l’Ajuntament sol es recorda d’ells per a cobrar anualment l’IBI.
Un any que l’única cosa que podem traure en clar és que Ciutadans només buscava la poltrona i acomodar-se, alguna cosa que ha interessat a Ros per a blanquejar totes les seues actuacions.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.119.164.249