
Torrent en alerta groga per ratxes de vent de 40 quilòmetres per hora
El vent de ponent es deixarà sentir amb força en la nostra localitat pujant els termòmetres fins als 22 graus en les hores centrals del dia
El vent està sent el protagonista del temps en els últims 10 dies del mes de gener i acabarem el primer mes de l'any amb ratxes de vent de 40 quilòmetres per hora que han decretat l'alerta groga en la localitat. A més, en ser vent de ponent dispararà els termòmetres fins als 22 graus en les hores centrals del dia.
Però les mínimes tampoc han sigut massa baixes i els termòmetres han deixat 13 graus de mínima deixant un ambient primaveral encara que desagradable a causa de les fortes ratxes de vent.
Les autoritats recomanen revisar els tests dels balcons o qualsevol altre element que puga desprendre's de les façanes de les cases, també recomanen evitar espais amb molts arbres per a evitar possibles despreniments de branques i també recomanen precaució en les carreteres.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.189.143.114