MODERNITZACIÓ
Cs reclama millores en l'atenció al ciutadà de l'Ajuntament
Si bé és cert, que en la Web del propi Ajuntament existeix una pestanya on els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia són moltes famílies o ciutadans no manegen aquest servei segons afirmen des de la formació taronja
Ciutadans reclama que es reforcen algunes àrees municipals,especialment l'atenció al ciutadà. Si bé és cert, que en la Web del propi Ajuntament existeix una pestanya on els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia són moltes famílies o ciutadans no manegen aquest servei segons afirmen des de la formació taronja. El portaveu de Cs en l'Ajuntament, Enrique Campos, apunta que "aquesta aglomeració repercuteix negativament a la imatge que presta el consistori" i demana que es "estudien mesurades per a reforçar el servei en les àrees que suporten més demanda, tals cas com, ofertes d'ocupació, empadronament, borses de treball entre unes altres".
Campos, reconeix que els funcionaris fan una labor molt important però per a un "Ajuntament com el de Torrent no és la més adequada que un ciutadà haja de suportar hores i hores fent cua per a ser atès". A causa de la càrrega de treballs detectat en els últims de 2 mesos en el TDIC, Cs Torrent demana les següents millores: Augmentar la plantilla TDIC en hora puntuals per a esplaiar aquesta aglomeració. Ajudes en mostrador d'informació, ja que aquest no solament dóna informació, sinó que també la combina amb altres tasques com empadronar, etc… Incloure en els tiquets d'assistència (Lletra més nombre per a ser atesos) una referència de ràtios d'espera. L'usuari no és capaç de saber el temps d'espera.
A més demanen informar constantment a l'usuari que existeix la petició de cita prèvia, amb la finalitat de millorar el servei. Informar constantment a l'usuari que existeix l'atenció al públic a les vesprades, amb la finalitat de descongestionar les peticions matineras i crear un canal exclusiu d'atenció (personal especifique) per a les persones que vulguen ser atesos pel PROP prèvia cita prèvia amb la finalitat de canalitzar aquestes documentacions que requereixen més burocràcia.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.22.119.251