
TRADICIONS
Cavalls de la Comunitat participen en el Concurs de Tir i Arrossegament
Les festes ja són a prop i es nota a l’ambient, per la qual cosa este cap de setmana l’activitat festiva no ha parat. Un dels protagonistes ha sigut el Concurs de Tir i Arrossegament, on cavalls, arribats de diferents punts de la Comunitat Valenciana, junt amb els seus amos, han participat i on el mestratge, la força i la competitivitat són elements claus per a eixir vencedors.
Este concurs organitzat per la Penya de Tir i Arrossegament de Torrent va tindre lloc divendres, dissabte i diumenge passat en Parc Central. Les proves de divendres puntuen per a la lliga de la Federació Valenciana de Tir i Arrossegament.
A esta competició hi va assistir l’alcalde Jesús Ros junt amb diversos membres de l’equip de govern, els quals passaren un bon moment i a la qual anaren molts veïns i veïnes. Alfred Costa, regidor de Festes, junt amb el president de la Penya Els Torrentins, José Tronch, van fer entrega dels trofeus als guanyadors i de diferents premis en metàl·lic, a més d’un premi especial al millor pas en forma de trofeu.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
3.145.107.84