Les falles de Torrent confeccionen la millor maqueta de falla
Junta Local Fallera de Torrent convoca per segons any el Concurs de Maquetes de Falles pers als fallers de la capital de l’Horta Sud
Les falles de Torrent tornen a convocar per segon any el Concurs de Maquetes de falla. Les 29 comissions de la capital de l’Horta Sud podran participar, però enguany amb tota llibertat de materials. L’objectiu de la Junta Local és de nou incentivar la dedicació per el monument, com a eix fonamental de la festa, així com conèixer millor la part del procés de construcció d’una falla. Cada comissió podrà presentar només una maqueta, la qual serà de lliure disseny.
La mesura màxima
de la maqueta ha de ser de 50
cm d’alt i 50x 50 cm de diàmetre. A més hauran de portar, en lloc visible el “LEMA” i EL NOM DE LA COMISSIÓ, així com anar acompanyada d'una explicació
de la mateixa en valencià (extensió no major d’una fulla de Word amb tipografia
Times, cos de lletra 12). L’explicació
quedarà també exposada al públic.
Inscripcions: Les inscripcions s'efectuaran presentant el butlletí corresponent en Junta Local Fallera de dilluns a divendres i de 19 a 21.00 hores, o enviant-lo a través del correu (comunicacion@fallasdetorrent.com), finalitzant el termini d'admissió el dia: divendres, 14 de Febrer de 2014. Les sol·licituds que es presenten després de la data límit no podran concursar.
Entrega de maqueta: Les maquetes hauran d'entregar-se en el període estipulat per a la entrega del Ninot. Seran els dies: divendres, 28 de Febrer (de 17:00h a 20:30h) i dissabte, 1de març (de 10:00h a 13:30h.). Les maquetes que es presenten després de la data límit, s’exposaran, però no podran concursar.La resta de les bases es poden consultar a la web de Junta Local, apartat de secretaria.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.73