Jueves, 24 de Julio de 2025

Actualizada Viernes, 23 de Mayo de 2025 a las 12:54:39 horas

Edición digital en castellano | Directora: Mamen Casabán I Contacte: 687 284 697 | . Versión impresa
Días de este evento:
Del Viernes, 22 de Febrero de 2013 al Lunes, 04 de Marzo de 2013

Vicent Sales Martínez en el Foro d’Opinió de Torrent

En la 5a sessió del nou curs del Foro d’Opinió de Torrent, que se celebra dilluns 4 de març, Vicent Sales Martínez, parlarà sobre Mil anys i… d’Horta, a les 21.00 h, en el restaurant Casa el Jesús.

Vicent Sales Martínez (Massamagrell, 1951) és geògraf, enginyer tècnic agrícola i agricultor, i s’ha especialitzat en l’Horta, el regadiu tradicional i en la defensa del territori

Entre altres càrrecs, és president del Centre d’Estudis Comarcals de l’Horta Nord i també president de la Fundació Assut.

En la seua intervenció el conferenciant ens parlarà per començar del procés històric de creació de l’Horta de València i de l’evolució dels cultius; després analitzarà el present i el futur dels espais hortolans.

 

FORO D’OPINIÓ DE TORRENT

El 3 de novembre de 2003 iniciàvem una nova etapa del Foro d’Opinió de Torrent, i ho féiem davall el tema genèric del “Desenvolupament”. Aquets camí de transhumància, de cerca permanent d’idees que ens ajuden a entendre millor el món que ens envolta en tota la seua complexitat, no l’hem recorregut sols; afortunadament, hem gaudit d’una bona companyia, d’un munt de curioses i curiosos que volen –volem- saber, reflexionar; perquè així no sols comprendrem millor sinó que, a més a més, posarem el nostre gra d’arena en la universalització de la dignitat humana. En aquest nomadisme tampoc no hem trobat a faltar la mà dels ponents que, sempre de franc, cal recordar-ho, ens han propiciat algun refugi, encara que haja estat a la intempèrie perquè ens poden haver deixat més interrogants dels que teniem.

 Des de llavors, hem parlat de temes com ara: Una ciutadania mundial, Creixement i sostenibilitat, Societat civil i democràcia participativa, Procés de construcció europea, de la Justícia, de la Crisi financera, econòmica i social, de Sistemes electorals i de les Arts i les Ciències, amb un total de seixanta-sis ponències.

 

Casa El Jesús. C/ Gómez Ferrer, 104.     

 

Reserva de plaça:

forotorrent@gmail.com

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.