Miércoles, 30 de Abril de 2025

Actualizada Martes, 25 de Marzo de 2025 a las 12:23:41 horas

Edición digital en castellano | Directora: Mamen Casabán I Contacte: 687 284 697 | . Versión impresa
M.A.GUTIÉRREZ
Lunes, 04 de Julio de 2016

Clou el Voluntariat pel valencià amb una nit de poesia

Esta edició acaba amb l’última sessió del Club de lectura del Voluntariat dedicada al poemari Geografia de les veus, guanyador del Premi Poesia Ciutat de Torrent, en què ha participat l’autor, Rafael Casanova

El Museu Comarcal de l'Horta Sud, acollí ahir, a les 19.30 h, l'acte de cloenda d’una edició més del Voluntariat  pel valencià de Torrent. Per a celebrar la finalització de l'edició d'enguany, l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià, organitzà una vesprada on es pogué gaudir de bona poesia ja que en l’acte es féu l’última sessió d’esta edició del Club de lectura del Voluntariat, en què s’havia triat per a llegir el poemari guanyador del Premi Poesia Ciutat de Torrent.

 

Geografia de les veus, de Rafael Casanova, qui va assistir a l’acte i pogué intercanviar impressions i reflexions amb els lectors. Rafael Casanova ha sigut fins ara professor de valencià en l’institut Serra Perenxisa de Torrent i l’acte es va convertir també en un homenatge que li dedicaren els alumnes i companys, ara que canvia de destinació professional, els quals hi van participar amb la lectura de poemes seus.

 

L’onzena edició del Voluntariat pel valencià de Torrent acabà així, amb un acte ben emotiu i amb un gran èxit de participació i la presència de molta gent: voluntaris, aprenents, membres del Club de lectura del Voluntariat de Torrent, alumnes i professors de l’institut Serra Perenxisa, institut que també participa des de les primeres edicions en el Voluntariat lingüístic de Torrent. Esta iniciativa, que consistix a posar en contacte persones que volen aprendre a parlar valencià amb persones valencianoparlants i que cada any posa en marxa l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià té com a objectius promoure l’ús social del valencià i integrar els nouvinguts.

 

La gent interessada a participar en el Voluntariat pel valencià de Torrent, bé com a aprenent o com a ensenyant, pot adreçar-se a l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià de l’Ajuntament (usvalencia@torrent.es) per a apuntar-s’hi i esta els convocarà per a la nova edició que començarà al novembre, en què es presentaran les noves parelles lingüístiques.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
3.14.144.145

Todavía no hay comentarios

Quizás también te interese...

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.