Divendres, 15 de desembre de 2017 | Última actualització: 10:14 |
Estem en: Facebook L' OPINIÓ de Torrent Twitter L' OPINIÓ de Torrent Flickr L' OPINIÓ de Torrent
Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán | Difusió juliol: 15.780 Visites | 6.709 usuaris únics I CONTACTE: 687 284 697 Leer en castellano L' Opinió de Torrent
Avís sobre l'Ús de cookies: Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència del lector i oferir continguts d'interès. Si continua navegant entenem que vostè accepta la nostra política de cookies. Vore la nostra Política de Privacitat i Cookies
Dilluns, 4 de setembre de 2017

El Ajuntament només atendrà als veïns per les vesprades amb cita prèvia

Guardar en Les meues Notícies.
REDACCIÓN

A partir del 18 de setembre, Torrent tancarà l'Ajuntament als veïns que no hagen sol·licitat cita prèvia per internet, a les 14h de la vesprada. El PP denúncia que Ros tancarà el TDIC a les persones que no tinguen accés a inernet.

La portaveu del PP a Torrent, Amparo Folgado ha denunciat la reducció d'horari d'atenció als ciutadans en l'oficina del TDIC de l'Ajuntament de Torrent. Folgado ha afirmat que “comencem setembre amb retallades als ciutadans per part del govern de Jesús Ros”. Els populars denuncien que “el PSOE va a retallar l'atenció als ciutadans de Torrent en la casa consistorial, sense previ avís i sense comunicar-ho a la corporació municipal”.  En la planta baixa de l'Ajuntament de Torrent, l'equip de govern ha col·locat dos cartells i un lluminós en el qual informen que, a partir del 18 de setembre de 2017, l'oficina del TDICsolament obrirà a les vesprades i els dissabtes al matí, mitjançant cita prèvia. A més, el ciutadà haurà de sol·licitar una cita prèvia per cada gestió o tràmit, no podent realitzar diversos alhora com fins ara. L'horari d'atenció lliure serà solament fins a les 14 hores i no fins a les 18 hores com fins ara. 

 

Folgado lamenta que “Ros i el seu equip de govern, en comptes d'augmentar la plantilla de personal destinada a l'atenció als veïns de Torrent, retalla en horari d'atenció lliure”.  A més, Folgado apunta que “són molts els veïns i veïnes de Torrent que solament poden realitzar els seus tràmits amb el consistori en horari de vesprades i els matins dels dissabtes, que si ningú els informa, vindran a l'Ajuntament i els tocarà tornar-se a casa al no haver sol·licitat cita prèvia”.  També retrau a l'equip de govern que “de nou, són les persones majors i les menys habituades a les noves tecnologies, les més perjudicades al no poder sol·licitar la cita prèvia per internet”. 
 

El PP tornarà a ampliar l'atenció als veïns de Torrent

Folgado ha remarcat que “l'obertura de l'Ajuntament de Torrent per a realitzar tràmits a les vesprades i els dissabtes al matí, va ser una iniciativa del Partit Popular en el govern de la ciutat”. A més, ha assenyalat que “com la subvenció RECICLA i com tantes altres iniciatives que s'estan retallant amb el govern socialista de Ros, quan tornem a governar a Torrent, el PP tornarà a ampliar l'horari lliure, per a millorar l'atenció als veïns i veïnes de Torrent”.  Ja que per a Folgado “la solució no pot ser posar traves al ciutadà com estan fent els socialistes, sinó ampliar l'atenció que l'Ajuntament presta als ciutadans”.

 

"La culpable és una llei nacional"

El regidor de Gestió de Recursos i Modernització, Andrés Campos, assenyala que "s'ha mantingut el servei de TDIC en l'horari habitual tant a la vesprada com els dissabtes" i explica que "és el PP el que obliga mitjançant una llei nacional al fet que les atencions siguen pràcticament digitals íntegrament". El socialista Campos també aclareix que "les atencions en horari vespertí o els dissabtes es redueixen prou i en molts casos són tràmits amb altres administracions per açò s'instaura la cita prèvia com a atenció però amb sentit comú, amb el TDIC obert i amb un punt de tramitació ciutadana amb un funcionari a la disposició del mateix per a aclarir qualsevol dubte". La cita prèvia està vigent a través de la web municipal des de fa dos anys.

 

En aquest sentit, des del govern local critiquen les declaracions dels populars i apunten que "el PP torna a mentir i a ocultar o, pitjor encara, desconèixer el que el seu propi partit legisla". "El nostre compromís és atendre igual o millor, a més de formar als ciutadans amb atenció directa pels funcionaris", afigen i conclouen assenyalant que "és lamentable que el PP inventant, qüestione un servei que és envejat i quasi únic a la Comunitat Valenciana".

L' Opinió de Torrent
L' OPINIÓ de Torrent • Termes d'úsPolítica de PrivacitatMapa de la web
© 2017 • Tots els drets reservats
Powered by FolioePress