Dimarts, 23 de Abril del 2024

Actualitzada Dimarts, 23 de Abril del 2024 a les 11:39:51 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓN
Dijous, 22 de Juny del 2017

Torrent adequa les instal·lacions dels centres d'educació públics

Des de l'any 2015, l'empresa municipal Nous Espais està duent a terme diferents accions de manteniment dels col·legis, com unificar el sistema d'alarmes i el d'extintors

L'Ajuntament de Torrent, a través de l'empresa municipal Nous Espais, està realitzant, des de maig del 2015, un Servei de Conservació i Manteniment de col·legis públics amb l'objectiu de millorar l'estat de preservació d'aquests centres. Aquest dilluns dia 19, van començar les intervencions en diferents col·legis, que es perllongaran durant el mes de juliol i principis de setembre.


Els treballs s'han iniciat amb una ampliació i renovació dels espais enjardinats dels patis, eliminant arbres malalts i reposant-los per nous exemplars; neteja de canalons i reparacions d'impermeabilització; s'han eliminat jocs infantils deteriorats que no complien la normativa, i s'ha reposat el material esportiu. També s'han realitzat intervencions de reparació de fusteria, arranjaments en clos, reparacions elèctriques, entre moltes altres.


A aquestes accions se sumisca la inversió, realitzada en el mes de maig, de més de 35.000 euros destinats a les tasques de reparació de les actuacions reflectides en les actes de la Inspecció reglamentària de la instal·lació elèctrica de baixa tensió, que s'ha realitzat recentment. Es tracta d'una inspecció de gran importància, que garanteix la seguretat dels usuaris i per la qual s'ha decidit adequar les instal·lacions elèctriques a la normativa actual.


A més, s'ha realitzat la posada a punt de totes les seues instal·lacions de forma conjunta, de manera que s'ha aconseguit que tots els col·legis disposen de les mateixes condicions del servei. "Unificar el control i gestió del servei per part de l'empresa municipal, optimitza així les condicions d'aquest, de manera que el cost d'aquest servei ja no es realitza a càrrec dels col·legis, sinó que passa a ser per compte de l'encomana de manteniment que gestiona Nous Espais", explica la regidora de l'àrea de Desenvolupament Sostenible, Inma Amat.


Durant l'any 2016, també es va unificar el sistema de manteniment d'alarmes i sistemes antiintrusió, que fins a hui cada centre escolar gestionava de forma independent, existint col·legis que mancaven de sistemes de seguretat. També es va unificar la contractació d'extintors, i manteniment de la instal·lació de protecció contraincendis de tots els centres docents.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.141.30.162

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.