Dilluns, 21 de agost de 2017 | Última actualització: Divendres, 18 de agost de 2017 08:52 |
Estem en: Facebook L' OPINIÓ de Torrent Twitter L' OPINIÓ de Torrent Flickr L' OPINIÓ de Torrent
Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán | Difusió juliol: 15.780 Visites | 6.709 usuaris únics Leer en castellano L' Opinió de Torrent
Avís sobre l'Ús de cookies: Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència del lector i oferir continguts d'interès. Si continua navegant entenem que vostè accepta la nostra política de cookies. Vore la nostra Política de Privacitat i Cookies
Dilluns, 5 de juny de 2017
MODERNITZACIÓ

Cs reclama millores en l'atenció al ciutadà de l'Ajuntament

Guardar en Les meues Notícies.
REDACCIÓN

Si bé és cert, que en la Web del propi Ajuntament existeix una pestanya on els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia són moltes famílies o ciutadans no manegen aquest servei segons afirmen des de la formació taronja

Ciutadans reclama que es reforcen algunes àrees municipals,especialment l'atenció al ciutadà. Si bé és cert, que en la Web del propi Ajuntament existeix una pestanya on els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia són moltes famílies o ciutadans no manegen aquest servei segons afirmen des de la formació taronja. El portaveu de Cs en l'Ajuntament, Enrique Campos, apunta que "aquesta aglomeració repercuteix negativament a la imatge que presta el consistori" i demana que es "estudien mesurades per a reforçar el servei en les àrees que suporten més demanda, tals cas com, ofertes d'ocupació, empadronament, borses de treball entre unes altres".



Campos, reconeix que els funcionaris fan una labor molt important però per a un "Ajuntament com el de Torrent no és la més adequada que un ciutadà haja de suportar hores i hores fent cua per a ser atès". A causa de la càrrega de treballs detectat en els últims de 2 mesos en el TDIC, Cs Torrent demana les següents millores: Augmentar la plantilla TDIC en hora puntuals per a esplaiar aquesta aglomeració. Ajudes en mostrador d'informació, ja que aquest no solament dóna informació, sinó que també la combina amb altres tasques com empadronar, etc… Incloure en els tiquets d'assistència (Lletra més nombre per a ser atesos) una referència de ràtios d'espera. L'usuari no és capaç de saber el temps d'espera.



A més demanen informar constantment a l'usuari que existeix la petició de cita prèvia, amb la finalitat de millorar el servei. Informar constantment a l'usuari que existeix l'atenció al públic a les vesprades, amb la finalitat de descongestionar les peticions matineras i crear un canal exclusiu d'atenció (personal especifique) per a les persones que vulguen ser atesos pel PROP prèvia cita prèvia amb la finalitat de canalitzar aquestes documentacions que requereixen més burocràcia.

 

L' Opinió de Torrent
L' OPINIÓ de Torrent • Termes d'úsPolítica de PrivacitatMapa de la web
© 2017 • Tots els drets reservats
Powered by FolioePress