Dissabte, 20 de Abril del 2024

Actualitzada Divendres, 19 de Abril del 2024 a les 13:17:30 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓN
Dilluns, 05 de Juny del 2017
MODERNITZACIÓ

Cs reclama millores en l'atenció al ciutadà de l'Ajuntament

Si bé és cert, que en la Web del propi Ajuntament existeix una pestanya on els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia són moltes famílies o ciutadans no manegen aquest servei segons afirmen des de la formació taronja

Ciutadans reclama que es reforcen algunes àrees municipals,especialment l'atenció al ciutadà. Si bé és cert, que en la Web del propi Ajuntament existeix una pestanya on els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia són moltes famílies o ciutadans no manegen aquest servei segons afirmen des de la formació taronja. El portaveu de Cs en l'Ajuntament, Enrique Campos, apunta que "aquesta aglomeració repercuteix negativament a la imatge que presta el consistori" i demana que es "estudien mesurades per a reforçar el servei en les àrees que suporten més demanda, tals cas com, ofertes d'ocupació, empadronament, borses de treball entre unes altres".



Campos, reconeix que els funcionaris fan una labor molt important però per a un "Ajuntament com el de Torrent no és la més adequada que un ciutadà haja de suportar hores i hores fent cua per a ser atès". A causa de la càrrega de treballs detectat en els últims de 2 mesos en el TDIC, Cs Torrent demana les següents millores: Augmentar la plantilla TDIC en hora puntuals per a esplaiar aquesta aglomeració. Ajudes en mostrador d'informació, ja que aquest no solament dóna informació, sinó que també la combina amb altres tasques com empadronar, etc… Incloure en els tiquets d'assistència (Lletra més nombre per a ser atesos) una referència de ràtios d'espera. L'usuari no és capaç de saber el temps d'espera.



A més demanen informar constantment a l'usuari que existeix la petició de cita prèvia, amb la finalitat de millorar el servei. Informar constantment a l'usuari que existeix l'atenció al públic a les vesprades, amb la finalitat de descongestionar les peticions matineras i crear un canal exclusiu d'atenció (personal especifique) per a les persones que vulguen ser atesos pel PROP prèvia cita prèvia amb la finalitat de canalitzar aquestes documentacions que requereixen més burocràcia.

 

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.142.197.198

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.